Правила роботи он-лайн магазину

Слава Україні!

Наш магазин - #ВетеранськаСправа, ми з Подякою і Вдячністю ставимося до нашіх Захисників!

Як купити? Ви знаходите потрібний товар на сайті, натискаєте "купити", переходите в "Кошик" (справа вверху сторінки), там вказуєте свої контактні дані і підтверджуєте своє замовлення. 
Для вашої зручності ми максимально спростили систему оформлення замовлень, насправді – простіше вже не буває!
Якщо Ви правильно вказали свій е-мейл - зазвичай протягом 2-5 хвилин Вам на пошту приходить повідомлення від "робота", що Ваше замовлення прийняте.
Номера карти для оплати в цьому листі не буде. Спершу ми "руками" перевіримо Ваше замовлення - наявність потрібного Вам товару, коректність опису, фото, цін, терміни доставки, і обов’язково зв'яжемося з Вами. Зазвичай ми виставляємо рахунки по електронній пошті.

Я нічого не отримував!! Перевірте папку "спам", можливо наші листи там...

Я хочу наложкою!! Післяплатою (наложкою, наложеним, наложним, належним платежом, платіжом, платіжем) замовлення не відправляються. Будь ласка, не ображайте недовірою нашу #ВетеранськаСправа 

Я хочу зробити замовлення по телефону!!! Ми не приймаємо замовлення по телефону, щоб уникнути можливих помилок і непорозумінь – ми не правильно щось зрозуміємо, Ви щось недочуєте… Всі ми люди… Але відповідальність за помилки – завжди на кому? Правильно, покупець завжди правий!

Коли я отримаю своє замовлення?!! Якщо Ви оплатили його, то ми завжди намагаємось зробити відправку якнайшвидше, часто це буває в день оплати, але враховуйте, що середній термін відправки замовлень – 2-4 робочих дні після оплати, інколи може довше, якщо якусь продукцію треба виготовити..

Я бачив у вас на сайті... Не вся представлена на сайті продукція може бути в наявності на момент, коли Ви приїдете (може ж таке бути, що ось, прямо перед Вами тільки но хтось вже купив?), найкраще – зробіть попереднє Замовлення, вкажіть “самовивіз” – ми перевіримо і обов’язково попередимо Вас про наявність/відсутність потрібного… Замовлення з “самовивозом” не потребують від Вас якоїсь предоплати, за винятком, коли це – Замовлення на заказ, наприклад іменні нашивки, прапор. ще якась сувенірка...

Є доставка по Києву? На даний момент у нас немає кур'єрської доставки по Києву, пропонуємо відправку Новою Поштою на зручне вам відділення або самовивезення Замовлення з з нашого магазину в Києві.

- При замовленні по Україні - відправка Новою поштою.

Я хочу купити один шеврон, нашивку, щось недороге, а не можу... Так, мінімальна сума замовлення на сайті інтернет-магазину - 350грн. АЛЕ… Ми завжди йдемо назустріч Покупцеві: якщо Вам потрібно купити щось на меншу суму - Ви робите загальне замовлення від 350грн, а в примітках до замовлення пишете, що саме з нього Вам потрібно, рахунок буде на меншу суму… Але, погодьтеся :при мінімальній вартості доставки Новою Поштою від 70грн, робити дешевше замовлення – якось нелогічно… 
Ви же можете спитати своїх товаришів, побратимів – може комусь також щось потрібно з нашого асортименту...

Я хочу отримати посилку на Укрпошті… Наразі відправлення здійснюється перевізником Нова Пошта тільки після оплати на карту Приватбанку. Реквізити для оплати повідомляє менеджер після обробки замовлення. Вартість доставки оплачується одержувачем на місці, доставка невеликої посилки по Україні коштує, в середньому, близько 70 грн.

Чи відправляєте Ви закордон? Відправка закордон тільки в мережі Нова Пошта, після оплати вартості доставки

Я хочу купити те, що стоїть з ціною “0” Ціна “0” в деяких товарах означає, що товара фізично немає в наявності, тож і продаж його неможливий.

І ще, ми не завжди встигаємо, тож буває, що опис, ціни, ілюстрації на сайті можуть бути неактуальні на час оформлення замовлення...

Дякуємо, що ви з нами!