Червоно-чорний автомобільний прапорець

Опис

Автомобільний червоно-чорний прапорець

Прапорець у авто з кріпленням на бокове скло.

Історія червоно-чорного прапора як символу боротьби за волю України дуже давня. На знаменитій картині Іллі Рєпіна "Козаки пишуть листа турецькому султану" видно аж два древка зі згорнутими полотнищами. Оскільки Рєпіна консультував найвідоміший козакознавець України Дмитро Яворницький, то навряд чи тут мала місце помилка або випадковість, а отже, козаки й справді використовували червоно-чорні прапори у своїх походах.

В новітню добу першими поєднали ці кольори спортсмени львівського футбольного клубу СТ "Україна" - у 20-х роках ХХ ст. Так червоно-чорна форма стала символом українських спортивних успіхів. Від футболістів її запозичили пластуни - члени української скаутської організації "Пласт". Зокрема, прапор куреня "Лісові чорти" (учасником якого був майбутній командир УПА Роман Шухевич) був саме червоно-чорним.

Всупереч масовій думці, цей прапор не був першим символом ОУН - загалом, організація використовувала зображення золотого тризуба на блакитному фоні. Вже після розколу ОУН, на з'їзді в Кракові у квітні 1941 р. та частина організації, що пішла за Степаном Бандерою, вирішила запровадити його як офіційну символіку. Кров, пролита за визволення рідної землі - такою була розшифровка прапору. Однак, установчих документів з цього приводу бандерівці не прийняли. А невдовзі почалась війна і стало взагалі не до того. Проте, окремі осередки ОУН його використовали поряд із синьо-жовтим - традиційним прапором української держави.

Думка, що червоно-чорним стягом користувалися в УПА, є хибною - повстанці взагалі дуже рідко використовували символіку, а якщо й мали прапор, то це був синьо-жовтий. Масово ці кольори на стягах починають використовуватися з кінця 80-х - початку 90-х років, коли націоналістичний рух в Україні почав відновлюватися.

В умовах Революції і гібридної війни з Росією червоно-чорний прапор набув свого давнього значення уже на практиці, в боях. І знову став символом боротьби за волю України.

Текст підготував наш друг Назар Розлуцький

Звичайне виготовлення прапора - 2-4 робочих дні.
Є знижка для УБД. Вкажіть при замовленні, що Ви – УБД, і ми перерахуємо для Вас вартість (або ж дайте нам заробити, бо ми також УБД).

Можливі різні розміри прапора, виготовлення на матеріалах різної щільності і фактури, а також зміна зображення чи додаткові написи. Просто вкажіть у коментарях до замовлення Ваші побажання.
Ми робимо будь-які прапори на замовлення.

Одні з можливих розмірів пропорів:

  • маленькі настільні прапорці з підставками;

  • невеликі прапори - 45х30 см, 60х40 см;

  • середній, самий популярний розмір прапора - 90х60 см;

  • великі прапори - 120х80 см, 150х90см, та навіть більше;

-----------------
Можливі розміри автопрапорів:

  • маленькі прапорці в авто розміром 18х12см з присоскою на скло;

  • автопрапори розміром 45х30см з пластиковим кріплення на бокове скло авто;

Друк прапорів ми робимо методом сублімації: фарба проникає в структуру тканини під температурою близько 200 градусів.
Прапори виходять однаково яскраві по обидва боки, на звороті зображення "в дзеркалі".
Зображення абсолютно стійке при пранні.
Середня щільність використовуваних тканин: 100 грам / метр. Склад тканин: 100% поліестер.

Прапор має прошивку під флагшток (вудочку також можна замовити у нас).

  • Модель: ШШ440
  • Наявність: Під замовлення 4-7 робочих днів

  • 70.00грн

авто флаг, автофлаг, авто прапор, автопрапор, автомобильный, автомобільний, флаг, флажок, прапорець, на авто, на машину, с креплением, з кріпленням, Автомобильные флаги, автофлаги, исторические автофлаги, автомобільні прапори, автопрапори, історичні автопрапори, ОУН флаг купить, купить флаг в киеве, магазин флагов, флаг ОУН купить, ОУН прапор купити, купити прапор в києві, магазин прапорів, прапор ОУН купити, исторический флаг, исторические флаги, історичний прапор, історичні прапори, УПА

З цим товаром також купують

Переглянуті вами товари